Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

New Age Advertising nabízí v kinech „čtyřrozměrné“ kampaně

Sedadla v kinosále umožňujícím tzv. čtyřrozměrnou projekci filmu

Sedadla v kinosále umožňujícím tzv. čtyřrozměrnou projekci filmu

V multikině Cinema City v pražském obchodním centru Nový Smíchov se otevírá první kinosál s promítáním „čtvrtého rozměru“, tedy s efekty jako déšť, vítr, mlha, vůně a pohyb, a prodejce kinoreklamy New Age Advertising, v témže rozměru nabízí výrobu reklamních spotů. Jejich výroba touto novou technologií bude trvat 2 až 3 týdny.

Reklamní blok promítaný před filmem se má skládat z tradiční a speciální části, jež bude v novém formátu zahrnovat čtyři reklamy a spot sponzora kinosálu. Minimální doba trvání kampaně̌ je jeden měsíc.

„Ještě nejsou k dispozici oficiální průzkumy, ale určitě je možno konstatovat, že formát 4DX bude mít na naše reklamní příjmy pozitivní vliv,“ tvrdí Renáta Ben, country manažerka New Age Advertising pro Česko a Slovensko.

V technologii 4DX vznikly hollywoodské filmy Avengers, Piráti z Karibiku, Hunger Games, Battleship či Bourneův odkaz.