Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

New Logic se mění na Newlogic, dělí se na tři divize

Digitální agentura spolu s novým názvem i vizuálem zavádí divize Digital, Creative a Boost.

Agentura s novým názvem Newlogic se nově dělí do tří divizí

Agentura s novým názvem Newlogic se nově dělí do tří divizí

Digitální agentura New Logic pozměnila svůj název na Newlogic, zavádí nový vizuální styl a zároveň se rozdělila na tři divize. Výsledkem celé transformace je vznik trojice samostatných specializovaných týmů, které jsou rozděleny podle specializací v digitálu pod vlastními značkami. Konkrétně tak divize Digital funguje jako strategická digitální agentura zaměřená na vývoj, divize Creative jako kreativní agentura zaměřená na design a divize Boost jako výkonnostní marketingová agentura.

Změně předcházely několikaměsíční přípravy. Ty začaly už loni na podzim, kdy se firma zaměřila na interní procesy, obchodní model pro jednotlivé divize, celou komunikaci, firemní strukturu a personální obsazení klíčových pozic. Prvotní impuls na změnu vznikl uvnitř agentury. Hlavní důvody ke změně byly výraznější specializace jednotlivých týmů, orientace na klienty se specifickými požadavky a především vymezení činnosti jednotlivých týmů vůči novým a stávajícím klientům.

Výsledkem jsou na první pohled tři nezávislé agentury pod jednotnou značkou Newlogic s novou vizuální identitou a portfoliem služeb od tvorby strategií po vývoj automatizovaných e-shopů na míru. Jednotlivé týmy jsou na sobě funkčně nezávislé a každá divize má vlastní klientské portfolio a uzpůsobený obchodní model. Divizi Digital a také celou agenturu řídí její majitel Karel Káš, divizi Creative šéfuje Roman Mučica a Martin Blaha, který zároveň vede divizi Boost. Nejvyšší management, kanceláře, obchodní tým, interní nástroje a komunikační kanály jako sociální sítě jsou společné pro všechny pod jednotnou značkou Newlogic.

Nový vizuální styl agentury Newlogic

Nový vizuální styl agentury Newlogic

Při rozsáhlejších projektech týmy navzájem spolupracují a sdílí know-how z různých odvětví digitálního marketingu. Mezi poslední projekty agentury patří Botanique Hotel Prague, softwarová platforma pro hotely Bookolo System nebo Péče Včelka pro služby v oblasti zdravotní a sociální péče v Česku.