Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

New Look Media kupuje od Mafry časopis Dolce Vita

Pod novým majitelem měsíčník povede Danica Kovářová, art directorem je Robert Kováč.

Muži v Česku a nyní i Dolce Vita, to je produkce vydavatelství New Look Media

Muži v Česku a nyní i Dolce Vita, to je produkce vydavatelství New Look Media

Vydavatelství New Look Media přebírá od mediální skupiny Mafra lifestylový měsíčník zaměřený na segment luxusu Dolce Vita. Finanční podrobnosti nákupu se obě strany rozhodly nezveřejňovat. New Look Media z většiny vlastní a řídí Miloš Štěpař, firma už vydává dvouměsíčník Muži v Česku a jeho web.

Novým vydavatelem časopisu Dolce Vita je Miloš Štěpař

Novým vydavatelem časopisu Dolce Vita je Miloš Štěpař

Časopis Dolce Vita pod novým vydavatelem povede Danica Kovářová, která se na post šéfredaktorky vrací po roce na mateřské - magazín předtím řídila devět let, od ledna 2010 do února 2019. Jako art director pokračuje Robert Kováč, který dřív působil na téže pozici v magazínu Soffa, už neexistujícím.

Dolce Vita se profiluje jako průvodce čtenářů a čtenářek po světě designu, luxusní módy, kosmetiky, architektury a cestování. „Budoucnost mají ta tištěná média, která vyhovují několika požadavkům. Musí mít přesné zaměření, musí důkladně znát své čtenáře, musí svým čtenářům přinášet hodnotu – estetickou, informační i emocionální – a musí mít nezaměnitelný obsah. Takováto printová média nejen přežijí, ale mohou být i úspěšná. A Dolce Vita mezi ně beze vší pochyby patří,“ věří nový vydavatel.

V jeho vydavatelství bude s Dolce Vitou přímo souviset spuštění projektu Pařížská.cz, které se uskuteční v polovině letošního roku. V plánu je i spuštění dalšího titulu. „Obecně platí, že spíš než masové tituly nás zajímají tituly s kvalitní, bonitní a dobře definovanou čtenářskou skupinou,“ říká Miloš Štěpař.

Dolce Vita vychází od roku 2002, začínala ve vydavatelství Stratosféra. Aktuální čísla prodejů Dolce Vity v Česku oficiálně nejsou, Mafra svůj titul auditovat nenechávala. New Look Media plánuje do ověřování nákladů ABC vstoupit v průběhu roku 2020.