Vydavatelství New Look Media přebírá od mediální skupiny Mafra lifestylový měsíčník zaměřený na segment luxusu Dolce Vita. Finanční podrobnosti nákupu se obě strany rozhodly nezveřejňovat. New Look Media z většiny vlastní a řídí Miloš Štěpař, firma už vydává dvouměsíčník Muži v Česku a jeho web.

Novým vydavatelem časopisu Dolce Vita je Miloš Štěpař
Časopis Dolce Vita pod novým vydavatelem povede Danica Kovářová, která se na post šéfredaktorky vrací po roce na mateřské - magazín předtím řídila devět let, od ledna 2010 do února 2019. Jako art director pokračuje Robert Kováč, který dřív působil na téže pozici v magazínu Soffa, už neexistujícím.
Dolce Vita se profiluje jako průvodce čtenářů a čtenářek po světě designu, luxusní módy, kosmetiky, architektury a cestování. „Budoucnost mají ta tištěná média, která vyhovují několika požadavkům. Musí mít přesné zaměření, musí důkladně znát své čtenáře, musí svým čtenářům přinášet hodnotu – estetickou, informační i emocionální – a musí mít nezaměnitelný obsah. Takováto printová média nejen přežijí, ale mohou být i úspěšná. A Dolce Vita mezi ně beze vší pochyby patří,“ věří nový vydavatel.
V jeho vydavatelství bude s Dolce Vitou přímo souviset spuštění projektu Pařížská.cz, které se uskuteční v polovině letošního roku. V plánu je i spuštění dalšího titulu. „Obecně platí, že spíš než masové tituly nás zajímají tituly s kvalitní, bonitní a dobře definovanou čtenářskou skupinou,“ říká Miloš Štěpař.
Dolce Vita vychází od roku 2002, začínala ve vydavatelství Stratosféra. Aktuální čísla prodejů Dolce Vity v Česku oficiálně nejsou, Mafra svůj titul auditovat nenechávala. New Look Media plánuje do ověřování nákladů ABC vstoupit v průběhu roku 2020.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
