“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Newsfeed Day 2019

Business Factory pořádá 2. ročník konference o výkonnostním marketingu na Facebooku.

Ve středu 17. dubna 2019 se v pražském kině Lucerna uskuteční 2. ročník konference pro všechny nadšené Facebook marketéry Newsfeed Day. Celodenní program nabídne 10 řečníků, kteří se zaměří na výkonnostní kampaně a aktivity na Facebooku nebo Instagramu, které jim pomáhají plnit jejich businessové cíle a KPIs.

  • Od zástupce oficiálního Facebook Marketing Partnera pro reklamu Karla Tlusťáka (CEO Business Factory a ROI Hunter) se dozvíte, jaké facebookové trendy rezonují rokem 2019 a jak s nimi udržet tempo.
  • Pokud se vaše práce točí kolem e-shopů, určitě si nenechte ujít přednášku Radka Hudáka z Shoptetu o tom, proč jsou sociální sítě tak důležité pro návštěvnost a objednávky každého e-shopu.
  • Kde leží budoucnost automatizace reklamy, vám prozradí Anton Gusev z Joomu – jedné z nejrychleji se rozvíjející e-commerce platformy na světě.
  • Jak vám mohou influenceři pomoci šlápnout do prodejů, prozradí Martin Paukrt z Footshopu.

V agenturním bloku krátkých přednášek vám jejich zástupci předají tipy z bohaté praxe.

  • Jak ovlivnit výkon kamenných poboček díky Facebook reklamě ukáže Jan Pátek z Business Factory.
  • S Danielem Dedekem z Peppermint Digital se podíváte do zákulisí výkonnostních kampaní pro služby.
  • A s Jaroslavem Slavičínkým z Kindredu zjistíte, jak si poradit s kampaněmi pro nábor zaměstnanců.

Pozornost si rozhodně zaslouží tipy Kataríny Snopčokové, jak na App Install reklamy, a Blanky Kudrnové z Bonami, jak vstoupit na nový trh pomocí Facebooku.

Před koncem rozhodně neodcházejte! Přímo z dublinského Facebooku za námi totiž dorazí Josef Hlaváček a poradí, jaké nástroje využít pro expanzi do zahraničí. Společně s ním také nahlédneme pod pokličku aukčnímu systému.

Dnem našlapaným informacemi od facebookových marketingových hvězd provede zakladatelka #HolkyzMarketingu Pavlína Louženská. Nechte se inspirovat a sledujte své hvězdy.