Ve středu 17. dubna 2019 se v pražském kině Lucerna uskuteční 2. ročník konference pro všechny nadšené Facebook marketéry Newsfeed Day. Celodenní program nabídne 10 řečníků, kteří se zaměří na výkonnostní kampaně a aktivity na Facebooku nebo Instagramu, které jim pomáhají plnit jejich businessové cíle a KPIs.
- Od zástupce oficiálního Facebook Marketing Partnera pro reklamu Karla Tlusťáka (CEO Business Factory a ROI Hunter) se dozvíte, jaké facebookové trendy rezonují rokem 2019 a jak s nimi udržet tempo.
- Pokud se vaše práce točí kolem e-shopů, určitě si nenechte ujít přednášku Radka Hudáka z Shoptetu o tom, proč jsou sociální sítě tak důležité pro návštěvnost a objednávky každého e-shopu.
- Kde leží budoucnost automatizace reklamy, vám prozradí Anton Gusev z Joomu - jedné z nejrychleji se rozvíjející e-commerce platformy na světě.
- Jak vám mohou influenceři pomoci šlápnout do prodejů, prozradí Martin Paukrt z Footshopu.
V agenturním bloku krátkých přednášek vám jejich zástupci předají tipy z bohaté praxe.
- Jak ovlivnit výkon kamenných poboček díky Facebook reklamě ukáže Jan Pátek z Business Factory.
- S Danielem Dedekem z Peppermint Digital se podíváte do zákulisí výkonnostních kampaní pro služby.
- A s Jaroslavem Slavičínkým z Kindredu zjistíte, jak si poradit s kampaněmi pro nábor zaměstnanců.
Pozornost si rozhodně zaslouží tipy Kataríny Snopčokové, jak na App Install reklamy, a Blanky Kudrnové z Bonami, jak vstoupit na nový trh pomocí Facebooku.
Před koncem rozhodně neodcházejte! Přímo z dublinského Facebooku za námi totiž dorazí Josef Hlaváček a poradí, jaké nástroje využít pro expanzi do zahraničí. Společně s ním také nahlédneme pod pokličku aukčnímu systému.
Dnem našlapaným informacemi od facebookových marketingových hvězd provede zakladatelka #HolkyzMarketingu Pavlína Louženská. Nechte se inspirovat a sledujte své hvězdy.