Newsletter Z doslechu vybírá novinky z podcastů

Nový produkt agentury Hi-lights a skupiny Katz83 chce šetřit čas. Brzy má být zpoplatněný.

Andrea Nesvadbová

V čele služby stojí Andrea Nesvadbová, majitelka a ředitelka agentury Hi-lights

K odběru prostřednictvím e-mailu je nový newsletter nazvaný Z doslechu, který nabízí vybrané informace uplynulého týdne z různých českých podcastů. Vychází vždy v pondělí, do konce srpna je k mání zadarmo, poté bude zpoplatněn, přičemž zatím není jasné, kolik odběr bude stát.

„Formát podcastů zažívá nebývalý rozkvět. Je jich už tolik, že přestává být časově možné všechny pravidelně poslouchat a zůstat takříkajíc v obraze,“ uvádí agentura Hi-lights, která novinku připravuje. Spolupracuje na ní s agenturní skupinou Katz83 Tomáše Jirsy. Hi-lights byla od roku 2015 do roku 2019 součástí Jirsovy skupiny, nyní agenturu vlastní a řídí Andrea Nesvadbová. Jirsa sám se podcastům aktivně věnuje - je jedním z dua moderátorů podcastu Insider, pomáhá s audiopořady týdeníku Euro a podcasty zapojil také do komunikace T-Mobilu, jednoho ze svých klientů.

„Zmínka v podcastu může mít – vzhledem k vysokým číslům poslechovosti – pro reputaci značky stejný, nebo dokonce i vyšší význam než zmínka v tisku či na sociální síti,“ argumentuje Jirsa. „Podcasty zároveň mohou přinášet a nastolovat nová témata a trendy,“ míní. „Zajímavé novinky, trendy i cenné byznysové informace v podcastech kolikrát zazní dříve, než si najdou cestu na stránky tradičních médií,“ doplňuje.

Nový produkt má svým odběratelům především ušetřit čas. „Každý týden budeme pečlivě monitorovat nové díly významných a relevantních českých podcastů, věnujících se byznysu, politice, médiím a veřejnému dění, a vybereme z nich ty nejzajímavější,“ přibližuje Andrea Nesvadbová, mediální analytička a majitelka Hi-lights.

Agenturní tým provádí selekci zhruba z pěti desítek podcastových pořadů. „Newsletter představí témata, která v uplynulém týdnu nejvíce rezonovala, shrneme nejpozoruhodnější díly a vybereme také ty nejpřekvapivější a nejzajímavější výroky, které zazněly,“ popisuje. Výběry témat a výroků v newsletteru doplní případné informace o nových podcastech.