Nové logo a identitu představila společnost Newton Media, provozovatel předního tuzemského monitoringu mediální produkce, momentálně expandující dál do zahraničí. Pro představení čerstvé korporátní identity firma využila pražskou výroční konferenci PR Summit. „Zabili jsme kolibříka,“ rozloučila se tam šéfka Newton Media Petra Mašínová s předchozí podobou značky.
Firma začínala s podobiznou anglického vědce, později využívala v logu jablko, následně zmíněného ptáčka vyzobávajícího ze stylizovaného květu. Nejčerstvější značku Newtonu tvoří několik geometrických tvarů. Nové logo je dílem pražského studia Dynamo Design, které v minulosti vytvořilo stávající logo vydavatelství Economia, vizuální styl pro Air Bank a teď dělá třeba na destinační kampani pro Prahu.
Obnovení značky souvisí s plánem rozšířit služby v oblasti získávání, archivace a analýzy obsáhlých dat (big data). Kromě klasického monitoringu a mediálních analýz to budou „doporučení a strategické poradenství a samotná realizace doporučení, služby pro podporu konkurenceschopnosti klientů“.
Firma to dnes ústy Mašínové na PR Summitu vyhlásila před 260 pracovníky oboru public relations.