Neždímejte zákazníky, vytěžte raději maximálně svá data!

Boom sociálních sítí vytvořil trh o velikosti poloviny světové populace. Miliardy potenciálních zákazníků mění rozhodnutí jedním klikem. Cesta k získání a udržení jejich přízně vede přes uživatelský zážitek. Zjistěte, jak s využitím řešení Microsoft Dynamics 365 Marketing a Customer Insights dokonale využít zákaznická data, zefektivnit komunikaci a vytvářet personalizované nabídky.

Co si budeme povídat, dnešní zákazník je tak trochu zpovykaný. Online prostor z něj udělal nestálého přelétavce, jehož věrnost může mít skutečně jepičí život. Tak například: 62 % zákazníků si přeje, aby online nakupování bylo zábavnější, 24 % zákazníků očekává, že jejich objednávka bude dodána do dvou hodin (!), 74 % zákazníků vadí irelevantní obsah v komunikačních kanálech.

Naštěstí ten stejný online prostor, v němž spotřebitelé převlékají kabáty jak o život, přináší tisíce dat o jejich chování, zvyklostech, touhách a plánech. Analýza konzumentů pomocí umělé inteligence (AI) slibuje větší přesnost, výkonnost a efektivitu. V rámci webináře, který pro vás připravili odborníci z TD SYNNEX, MicrosoftInnovation One, ukážeme, co všechno můžete v moderním, daty řízeném marketingu dosáhnout díky nástrojům Microsoft Dynamics 365 MarketingDynamics 365 Customer Insights.

„Jsme rádi, že můžeme podpořit naše partnery v rozvoji distribuce produktu Microsoft Dynamics 365 Marketing a Customer Insights, který má ve světě spoustu pozitivních ohlasů. Věříme, že s Innovation One bude úspěšný i na tuzemském trhu,“ uvedla Naďa Imrich, business development manager TD SYNNEX.

„Nástroje Microsoft představují pomyslný přelom v práci marketérů. Díky snadnému připojení systémů třetích stran lze prostředí konfigurovat doslova během několika hodin a následně začít využívat vše, co bylo otázkou složitých příprav – real-time marketing, AI modely i pokročilou segmentaci,“ popisuje Adam Sládek, specialista na marketing a práci s daty ze společnosti Innovation One.

Na setkání s vámi se těší prezentující

  • Adam Sládek, specialista na marketing a práci s daty, Innovation One
  • Jiří Ebon, inovátor a business architekt, Innovation One
  • Martin Tomaník, Business Applications Technical Specialist, Microsoft

Co vám ukážeme

  • Přehled nástrojů od Microsoftu, pomocí kterých lze uskutečnit akci s využitím stávajících dat.
  • Praktická ukázka, jak real time zaujmout zákazníka díky Microsoft Dynamics 365 Marketing.
  • Praktická ukázka, jak využít AI pro lepší uživatelský zážitek, snížení nákladů a zvýšení ziskovosti díky Dynamics 365 Marketing a Customer Insights.
  • Jak správně nastavit a optimalizovat zákaznické cesty.
  • Jak díky nástrojům od Microsoftu zvýšit loajalitu zákazníků.
  • Konkrétní ukázky, že 360° pohled na zákazníka a využití AI je možné na několik kliknutí.

Přijměte naše pozvání a zjistíte, proč Dynamics 365 Marketing již v praxi používají společnosti jako Campari, HP, Toyota nebo UNICEF.

Text je placenou propagací společnosti Innovation One