Co si budeme povídat, dnešní zákazník je tak trochu zpovykaný. Online prostor z něj udělal nestálého přelétavce, jehož věrnost může mít skutečně jepičí život. Tak například: 62 % zákazníků si přeje, aby online nakupování bylo zábavnější, 24 % zákazníků očekává, že jejich objednávka bude dodána do dvou hodin (!), 74 % zákazníků vadí irelevantní obsah v komunikačních kanálech.
Naštěstí ten stejný online prostor, v němž spotřebitelé převlékají kabáty jak o život, přináší tisíce dat o jejich chování, zvyklostech, touhách a plánech. Analýza konzumentů pomocí umělé inteligence (AI) slibuje větší přesnost, výkonnost a efektivitu. V rámci webináře, který pro vás připravili odborníci z TD SYNNEX, Microsoft a Innovation One, ukážeme, co všechno můžete v moderním, daty řízeném marketingu dosáhnout díky nástrojům Microsoft Dynamics 365 Marketing a Dynamics 365 Customer Insights.
Webinář Microsoft a Innone: Jak využít data o zákaznících, AI a real time marketing?
středa 22. 3. 2023, 13.30 až 15.30
„Jsme rádi, že můžeme podpořit naše partnery v rozvoji distribuce produktu Microsoft Dynamics 365 Marketing a Customer Insights, který má ve světě spoustu pozitivních ohlasů. Věříme, že s Innovation One bude úspěšný i na tuzemském trhu,“ uvedla Naďa Imrich, business development manager TD SYNNEX.
„Nástroje Microsoft představují pomyslný přelom v práci marketérů. Díky snadnému připojení systémů třetích stran lze prostředí konfigurovat doslova během několika hodin a následně začít využívat vše, co bylo otázkou složitých příprav – real-time marketing, AI modely i pokročilou segmentaci,“ popisuje Adam Sládek, specialista na marketing a práci s daty ze společnosti Innovation One.
Na setkání s vámi se těší prezentující
- Adam Sládek, specialista na marketing a práci s daty, Innovation One
- Jiří Ebon, inovátor a business architekt, Innovation One
- Martin Tomaník, Business Applications Technical Specialist, Microsoft
Co vám ukážeme
- Přehled nástrojů od Microsoftu, pomocí kterých lze uskutečnit akci s využitím stávajících dat.
- Praktická ukázka, jak real time zaujmout zákazníka díky Microsoft Dynamics 365 Marketing.
- Praktická ukázka, jak využít AI pro lepší uživatelský zážitek, snížení nákladů a zvýšení ziskovosti díky Dynamics 365 Marketing a Customer Insights.
- Jak správně nastavit a optimalizovat zákaznické cesty.
- Jak díky nástrojům od Microsoftu zvýšit loajalitu zákazníků.
- Konkrétní ukázky, že 360° pohled na zákazníka a využití AI je možné na několik kliknutí.
Přijměte naše pozvání a zjistíte, proč Dynamics 365 Marketing již v praxi používají společnosti jako Campari, HP, Toyota nebo UNICEF.
Text je placenou propagací společnosti Innovation One

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
