S propagací nové kampaně Žiješ srdcem, zaměřené na prevenci kardiovaskulárních onemocnění, pomůže neziskové organizaci Loono PR agentura Gong ze skupiny Dentsu Aegis Network. Kampaň s hashtagem #zijessrdcem, které s brandem pomohla a marketingově podporuje agentura Ogilvy One, má za cíl učit zejména mladé, jak předcházet a včas odhalit kardiovaskulární onemocnění a jak se zachovat, pokud infarkt či mrtvice potká někoho v okolí. Na kampaň Loono už úspěšně vybralo na portálu Hithit.cz, jednou tolik, co poslali lidi, přidá Nadace Vodafone.
Nezisková organizace Loono, kteoru založila Kateřina Vacková, je tým mladých lékařů, studentů lékařských fakult a dalších nadšenců. Pod křídla si je vzala 1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy, jejich odbornými garanty jsou lékaři z oborů gynekologie, urologie, kardiologie i praktického lékařství.
Loono se v minulosti zapsalo kampaní Sahám si na ně každý měsíc s hashtagem #prsakoule, která upozorňuje na důležitost samovyšetření v prevenci rakoviny prsou a varlat.