Globální síť zabývající se výzkumem a měřením Nielsen získala ke konci minulého roku zbývajících 49 % v české firmě Nielsen Admosphere, která se od roku 2002 zabývá tuzemským měřením televizní sledovanosti a monitoringem reklamy. Nielsen tak kompletně převezme obchodní společnosti v Česku, Bulharsku a na Slovensku. Cenu transakce nezveřejnil. Vlastníky těsné menšiny byli Tereza Šimečková a Michal Jordan. Podle Šimečkové budou na všech trzích působit týmy vedoucích pracovníků v tomtéž složení jako dosud. Ve vedení zůstanou i Šimečková s Jordanem.
Nielsen vstoupil do tehdejší společnosti Mediaresearch v roce 2014. Firma se později přejmenovala na Nielsen Admosphere. „V uplynulých sedmi letech jsme úzce spolupracovali a využívali místní i globální zkušenosti, abychom přinášeli ta nejlepší řešení v oboru. Česko, Bulharsko a Slovensko zůstávají pro Nielsen zeměmi evropského strategického významu a aktuální transakce tak znovu potvrzuje náš závazek investovat do rozvoje našich aktivit ve střední Evropě,“ uvedla generální ředitelka Šimečková.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír
