Globální síť zabývající se výzkumem a měřením Nielsen získala ke konci minulého roku zbývajících 49 % v české firmě Nielsen Admosphere, která se od roku 2002 zabývá tuzemským měřením televizní sledovanosti a monitoringem reklamy. Nielsen tak kompletně převezme obchodní společnosti v Česku, Bulharsku a na Slovensku. Cenu transakce nezveřejnil. Vlastníky těsné menšiny byli Tereza Šimečková a Michal Jordan. Podle Šimečkové budou na všech trzích působit týmy vedoucích pracovníků v tomtéž složení jako dosud. Ve vedení zůstanou i Šimečková s Jordanem.
Nielsen vstoupil do tehdejší společnosti Mediaresearch v roce 2014. Firma se později přejmenovala na Nielsen Admosphere. „V uplynulých sedmi letech jsme úzce spolupracovali a využívali místní i globální zkušenosti, abychom přinášeli ta nejlepší řešení v oboru. Česko, Bulharsko a Slovensko zůstávají pro Nielsen zeměmi evropského strategického významu a aktuální transakce tak znovu potvrzuje náš závazek investovat do rozvoje našich aktivit ve střední Evropě,“ uvedla generální ředitelka Šimečková.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
