Česko patří od pátku 15. srpna mezi země, kde si zákazníci sportovní značky Nike mohou stáhnout její prodejní aplikaci Nike App. Ta kromě nákupu produktů nabízí také obsah od světových sportovců, exkluzivní pozvánky na akce nebo přednostní přístup k novým produktům. Do konce roku plánuje Nike aplikaci rozšířit i o další funkce.
Nike App se po spuštění ve Francii, Německu, Japonsku, Itálii, Nizozemsku, Španělsku, Velké Británii a USA rozšířila do dalších 13 zemí Evropy - kromě Česka to jsou Belgie, Rakousko, Dánsko, Řecko, Lucembursko, Švédsko, Irsko, Polsko, Portugalsko, Maďarsko, Finsko a Slovinsko. Svým uživatelům nabídne možnost rezervace nových produktů podle parametrů zákazníka, prioritní přístup k nově naskladněným kusům nebo náhled nových a limitovaných produktů, které nelze najít na jiných kanálech Nike. Součástí apky jsou také pozvánky na zážitky nebo tipy k jednotlivým sezonám, které obsahují rady od stylistů a předních sportovců.
„V Nike usilujeme o budování pevných vztahů se svými členy a zároveň mísíme zkušenosti fyzického i digitálního nákupního prostředí. Aplikace Nike přináší nový způsob nakupování a pomáhá fanouškům sblížit se se značkou více než kdy předtím,“ věří Joris van Rooy, viceprezident a generální ředitel Nike Direct EMEA.
Během roku Nike App přibudou další funkce, jako je Nike Fit, tedy nové skenovací rozhraní, které dokáže změřit tvar obou nohou. S jeho pomocí si budou moct zákazníci přesněji vybrat správnou velikost obuvi. Režim hosta v aplikaci Nike navíc umožní uživatelům pomocí fotoaparátu telefonu skenovat nohy svých přátel nebo rodin, aby tak mohli vybrat boty i pro ně. Nike Fit lze využít i na prodejně, kde se k měření využívá také speciálně vyvinutá podložka. Aplikace Nike App je k dispozici zdarma pro Android a iOS.