Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Nikol Stolle přebírá řízení agentury Socialsharks

Nikol Stolle

Nikol Stolle

Novou generální ředitelkou hlavní, české pobočky agentury pro digitální a sociální média Socialsharks se stala Nikol Stolle, dívčím jménem Skočíková. Bude odpovědná za celkové fungování společnosti, její strategii, postavení na trhu a vedení týmu čítající přes 30 lidí. Nová šéfka postoupila z pozice provozní ředitelky agentury, kterou zastávala dva roky. V Socialsharks začínala v roce 2015, před třemi lety, jako senior social media manager. Z vedení agentury se stahuje její zakladatel a majitel Petr Andrýsek. „Nikol startuje další etapu Socialsharks. Za dva roky skvělé práce jako provozní ředitelka prokázala svůj talent, posunula žraloky ke stomilionovému obratu a o velký kus dál,“ podotkl.

Socialsharks fungují od roku 2008, kromě Česka operují na Slovensku, Gruzii a Ázerbájdžánu. Specializují se na budování komunit, komunikaci a marketing na sociálních sítích a vytváření obsahu, věnují se také komplexním kreativním konceptům a strategiím napříč marketingovým mixem. Mezi klienty agentury patří Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, The Walt Disney či Staropramen.