Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Noc reklamožroutů přinesla jedinou českou reklamu: na gay časopis Lui

Včerejší Noc reklamožroutů představila v pražském hostivařském multikině na tři sta reklamních spotů z nejrůznějších zemí.

Letošní ročník celosvětové přehlídky Noc reklamožroutů se vrátil do multikina. Po minulém roce, kdy se odehrála v klubu Roxy, se přemístila do Premiere Cinemas v Hostivaři. Stovky diváků viděly ty nejzajímavější spoty z více než padesáti zemí světa, Británií počínaje a Peru konče. Za Českou republiku se do pásma dostala jediná reklama – spot propagující časopis pro homosexuály Lui. Mihne se v ní i modelka Agáta Hanychová.

Vedle nejnovějších reklam z Francie, Německa či Rumunska se objevil i blok zpívaných japonských reklam nebo archivních spotů ze 60. Let. Lehké pobouření vyvolávala série spotů na spodní prádlo AussieBum.

The Night Of The Ad Eaters (Noc reklamožroutů) je celosvětová přehlídka reklamních spotů. Založil ji Francouz Jean-Marie Boursicot v roce 1981. Rychle se rozšířila do zbytku světa, dnes probíhá v 145 městech 40 zemí, kde ji zhlédne více než čtvrt milionu lidí.