
Jeden z favoritů hlasování
Médiář, Institut politického marketingu a Český politický bizár vyhlašují anketu o nejšílenější počiny politických kampaní 2014. Nominujte největší vizuální bizarnost, kterou jste spatřili.
Do ankety jsou přijímány všechny materiály použité v letošních volbách do Evropského parlamentu, Senátu a obecních zastupitelstev. Pokud se nemůžete rozhodnout pro jednu šílenost, neostýchejte se dát víc podnětů.
Nominace můžete podávat do 22. října 2014. Poté vybereme nejlepší podněty a otevřeme hlasování. Vy rozhodnete o vítězi. Ti, kdo zašlou nakonec tři nejlepší výtvory, obdrží čerstvou publikaci o politickém marketingu a pozvání na slavnostní galavečer v závěru letošního roku.
Pro inspiraci přikládáme odkazy na dosavadní sbírky politických bizarností.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
