Online parfumerie Notino pokračuje v evropské expanzi. Marketingový ředitel Notina Radek Ondrášík oznámil vstup parfumerie do Francie a Itálie. Před dvěma týdny přitom Notino oznámilo na chorvatský, belgický a nizozemský trh.
Italský trh s kosmetikou a produkty péče o tělo je velmi vyspělý a saturovaný. Jeho celková hodnota se pohybuje okolo 250 miliard korun, což z něj dělá čtvrtý největší kosmetický trh v Evropě. „Itálie je zemí módy, luxusu a parfémů. Jedná se o zemi s vytříbeným vkusem, důrazem na patřičný styl a smyslem pro krásu, se kterou jsou neodmyslitelně spjaté kosmetika, parfémy a péče o tělo. Tím je tento trh pro nás obrovskou výzvou a opravdovou zkouškou,“ říká Ondrášík.
Ještě větší potenciál se skrývá ve Francii, jejíž kosmetický trh má velikost kolem 330 miliard korun a je po Německu, hned druhým největším evropským trhem. „Francouzští spotřebitelé, vychovaní 500letou kosmetickou tradicí, kladou silný důraz na špičkovou kvalitu a velmi široký výběr těch nejlepších značek,“ uvádí Ondrášík.
Letos na jaře posílilo Notino svou pozici na německém trhu ziskem většinového podílu ve stuttgartské společnosti Mussler Beauty. Expanzi mimo Evropu zahájila parfumerie už před třemi lety pobočkou v USA.