Televize Nova doplatila na to, že sponzorský vzkaz jednoho z jejích inzertních klientů připomínal spíš reklamní spot. Rada pro vysílání se na to dlouhodobě zaměřuje, a teď za to Novu dokonce pokutovala. Komerční televize má zaplatit 50.000 Kč.
Šlo o obchodní sdělení společnosti Blue Style z loňského 19. května ve 21.20. Nova v obchodním sdělení označila Blue Style jako sponzora pořadu, podle radních ale sponzorský vzkaz naplnil „definiční znaky reklamy“ podle zákona a Nova přitom nezajistila, aby „byl zřetelně zvukově, obrazově nebo zvukově-obrazově nebo prostorovými prostředky oddělena od ostatních částí vysílání“, jak to v případě reklam zákon vyžaduje.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden