
Obchodním ředitelem Media Clubu je Ladislav Dianiška
Dvě hlavní obchodní skupiny na tuzemském televizním trhu oznámily na příští rok 2021 zdražení reklamy v průměru o 5 % oproti letošku. Přistoupí k tomu jak televize Nova, tak mediazastupitelství Media Club, které spadá pod televizi Prima a kromě jejích stanic prodává reklamu i na televizích Barrandov, Óčko, dětských stanicích Nickelodeon a Nick Jr. a také na menších tematických kanálech sdružených ve skupině Atmedia.
„Letošní rok byl pro různé subjekty na trhu poměrně turbulentní a o to víc se soustředíme na to, co fungovalo. Takže změn v obchodní politice je opravdu minimum, zachováváme nastavení základních principů a cen na úrovni letošního roku, vyjma základní ceny reklamy CPP,“ sdělil webu Borovan.cz Jan Vlček, jeden z generálních ředitelů Novy a zároveň její obchodní ředitel. Právě základní cena se zvyšuje o 5 %. Zhruba 5 % činí míra inflace také podle dnešního oznámení Media Clubu. Ten pro letošek zdražoval televizní reklamu o 10 % a sponzoring o 5 %.
„Síla Media Clubu spočívá v možnosti nabídnout klientům komunikační strategie napříč platformami. Mezi nimi jsou naše rádia, která zasáhnou 66 % všech posluchačů v Česku, printy, online, eventy nebo HbbTV,“ říká Ladislav Dianiška, obchodní ředitel Media Clubu. Ten pro příští rok slibuje klientům možnost nakoupit obchodní sdělení formou společného nákupu na všech televizních stanicích jím zastupovaných, cílení videospotů v online prostředí v kombinaci s masovým zásahem i nový obchodně-administrativní systém s možností průběžného náhledu do aktuálního trackingu kampaně.
Nova dál primárně cílí na diváky od 15 do 54 let. Cílovou skupinou obchodu Media Clubu zůstává diváctvo ve věku od 15 do 69 let, přičemž beze změny je pro příští rok rozdělení dne na prime time (od 17.30 do 23.30) a off prime time (od 23.30 do 17.30). Časová období jsou rozdělena na high season (duben, květen, říjen, listopad), medium season (březen, červen, září a 1. až 24. prosince) a low season (leden, únor, červenec, srpen a 25. až 31. prosince). V nabídce jsou balíčky Exclusive, Total a Kids.

Procentuální rozdělení investice v balíčcích Exclusive a Total
V rámci skupiny Ostatní TV zavádí Media Club nově takzvané digitálních eGRPs v cílové skupině 15–54 let, které jsou generovány prostřednictvím odvysílaných videospotů na zastupovaných webech. Media Club si vyhrazuje možnost dodat až 3 % plnění jejich prostřednictvím. „Věříme, že do budoucna se eGRPs stane součástí nabídky i konkurenčních mediálních zastupitelství,“ dodává obchodní ředitel Dianiška.

Procentuální rozdělení investice v balíčku Kids
Klienti Media Clubu mohou stejně jako v předchozích letech získat i motivační slevy. Ti, kteří uzavřou objednávku kampaní na rok 2021 do 10. prosince 2020, budou mít zachovaný off prime time koeficient na úrovni 0,85 a prime time index na úrovni 1,05. Ti, kteří uzavřou závazky na rok 2021 do 15. ledna, získají off prime time index 0,90 a prime time index na úrovni 1,05. „Navíc mohou klienti získat další slevy, pokud se rozhodnou inzerovat napříč našimi media typy. Snížili jsme také příplatek za uvedení dalšího produktu ve sponzorském vzkazu a v rámci product placementu máme také výhodné nabídky,“ doplňuje Dianiška.
Kromě stanic Primy, Barrandova, Óčka a malých televizí bude Media Club i v příštím roce prodávat reklamu na internetu, v tištěných časopisech, akcích pro veřejnost, v oblasti esportu v rámci aktivit společnosti Playzone, do níž Prima loni majetkově vstoupila, a také na rádiích skupiny Active (Frekvence 1, Evropa 2, Bonton, Dance) ze skupiny Czech Media Invest.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
