V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Nová Komárkova IT skupina Aricoma má vizuální styl od Aetny

Aricoma spojí Autocont, Cleverlance, CAD Studio, DataSpring a AEC. Nese název hory z And.

Aplikace vizuálního stylu skupiny Aricoma

Aplikace vizuálního stylu skupiny Aricoma

Aricoma, nově představená skupina firem podnikajících v oblasti informačních technologií, kterou založil Karel Komárek mladší pod hlavičkou své KKCG, se uvedla s logem a kompletním vizuálním stylem od brněnské agentury Aetna.

Komárkova investiční skupina KKCG složila grupu Aricoma z firem Autocont, Cleverlance, CAD Studio, DataSpring a AEC. Ty postupně nakoupila od roku 2009, s cílem vybudovat silného evropského poskytovatele služeb v oblasti informačních technologií, a to hlavně pro podnikovou sféru.

„Název Aricoma je inspirován jménem hory a jezera v peruánských Andách. Představuje tak motivaci pro společnou cestu směrem vzhůru. I proto logo staví na siluetě vrcholu, který připomíná písmeno A a doprovází jej slogan IT Is The Way Up neboli IT je cesta vzhůru,“ přibližuje agentura.

Chtěli jsme, aby grafika značky Aricoma Group obsahovala víc plánů. Nejde o rychloobrátkový brand, ale o nadstandardní společnost, která si může dovolit hravější přístup třeba v tom, že zachycuje progres jednotlivých liter v čase, kdy se ještě nezobrazily celé. Symbolicky tak odkazuje na růst skupiny,“ popisuje kreativní ředitel Aetny Michal Pavlík.

„Hřeben hrotů může evokovat horské vrcholy, ale slouží pro rozvinutí vizuálního jazyka zejména jako šipky mířící vzhůru, jako avatar značky nebo doprovodné piktogramy. Barevný kód vznešené kombinace zlatavých prvků na temně modrém poli pak energii loga zklidňuje,“ doplňuje.

Aplikace vizuálního stylu skupiny Aricoma

Aplikace vizuálního stylu skupiny Aricoma

Aplikace vizuálního stylu skupiny Aricoma

Aplikace vizuálního stylu skupiny Aricoma