Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Nová konference AdForum „z technických důvodů“ zrušena

Inzerát na AdForum na poslední straně nového týdeníku MarketingSalesMedia

Inzerát na AdForum na poslední straně nového týdeníku MarketingSalesMedia

Agentura M.I.P. Group, pořadatel předních marketingových a mediálních konferencí v Česku, zrušil zítřejší akci AdForum, jejímž odborným garantem byl týdeník MarketingSalesMedia společnosti Empresa Media Jaromíra Soukupa, nový časopis bývalého dlouholetého šéfredaktora konkurenčního Marketing & Media Daniela Köppla. Marketing & Media dlouhodobě s M.I.P. spolupracuje na každoročním podzimním Foru Media, AdForum - má týž vizuální styl jako Forum Media - mělo být první spoluprací s novým oborovým časopisem.

Konference AdForum, která „se dívá na marketingovou komunikaci jako na nástroj pro zvyšování prodejů“, měla proběhnout zítra 30. května v pražském konferenčním centru u Hájků, podle sdělení na oficiálním webu se nakonec nekoná „z technických důvodů“. Pořadatelská agentura na dotaz Médiáře zatím důvody zrušení blíž nekomentovala.

Faktem je, že termínem se AdForum trefilo do doby snad největší konkurence podobně zaměřených akcí. Sama agentura M.I.P. předminulý týden uspořádala v pražských Letňanech další ročník veletrhu Reklama Polygraf, minulý týden proběhl dvoudenní reklamní festival a konference PIAF a zítra, v týž den, co mělo být AdForum, pořádá digitální agentura Dark Side další ze svých stále četnějších konferencí E-commerce Forum. A v Brně se navíc začal na listopad chystat první ročník „největšího marketingového festivalu v Evropě“.

Odborným garantem AdFora byla také Unie vydavatelů, ta o zrušení konference informovala teprve dnes po jedenácté dopolední.