Sérii pochval od hlavních postav, řadu detailních záběrů a zobrazení značky si v momentálně nejsledovanějším tuzemském seriálu Ordinace v růžové zahradě zaplatil výrobce nábytku Jamall. Přílišnou propagací Nova porušuje zákon, ten umístění produktu do děje připouští pouze přiměřeně.
Protagonisté listují v katalogu, zdůrazňují konkrétní pohovku a chválí ji, poté na ni další z herců sedá a opět chválí. Logo se objevuje i několikrát v jediném záběru.
„Některé obrazy posledních dílů se proměnily v téměř klasická teleshoppingová okna,“ konstatoval Milan Šmíd z pražské FSV UK, který na opakující se úkaz upozornil. Podle Šmída Nova nepřiměřeně propagovala taky lihovou tinkturu výrobce Allivictus.
Nova se tak zpronevěřuje zákonu, který od června 2010 povolil vkládání konkrétních výrobků, tzv. product placement, ale jen v přiměřené formě. Pořady, v nichž se produkty propagují, „nesmějí přímo nabádat k nákupu nebo pronájmu zboží nebo služeb, zejména zvláštním zmiňováním tohoto zboží nebo služeb za účelem jejich propagace“ a ani „nesmějí nepatřičně zdůrazňovat umístěný produkt“.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
