Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Nova přejmenuje Fandu, Smíchov i Telku

Všech osm stanic televizní skupiny Nova má dostat jednotný systém názvů.

Nová loga stanic televizní skupiny Nova

Nová loga stanic televizní skupiny Nova

 

Nová loga stanic televizní skupiny Nova v kampani

Nová loga stanic televizní skupiny Nova v kampani

 

Kanály Novy v novém se představí 4. února 2017. Repro: tn.cz

Kanály Novy v novém se představí 4. února 2017. Repro: tn.cz

Televize Nova plánuje přejmenovat své stanice Fanda, Telka a Smíchov. Z Fandy má být Nova Action, z Telky Nova Gold, ze Smíchova Nova 2. Svědčí o tom žádosti, které Nova v prosinci směřovala na radu pro vysílání, jež vydává licence a schvaluje další zásadní podmínky, jako je třeba právě změna názvů stanic. Nynějším přejmenováním tří stanic Nova sjednodocuje názvosloví svých kanálů, v němž posiluje ústřední značka Nova.

Jak upozornil web Digitální rádio, mělo by se tak stát ke 4. únoru, tedy v den, kdy si Nova každoročně připomíná zahájení svého vysílání (stalo se tak 4. února 1994). Nova také informovala, že kanál Nova 2, dosavadní Smíchov, rozšíří své zaměření pro víc diváků a přijde s premiérovou tvorbou.

Stanice skupiny Nova s novými názvy

  • Nova (hlavní kanál)
  • Nova Cinema (filmový kanál)
  • Nova International (nedávno uvedený kanál pro Slovensko)
  • Nova Sport 1 (sportovní kanál)
  • Nova Sport 2 (sportovní kanál)
  • Nova 2 (dosud Smíchov – komediální seriály a filmy)
  • Nova Action (dosud Fanda – akční kanál, pro muže)
  • Nova Gold (dosud Telka – reprízy letitých pořadů)

Jde o další změnu v portfoliu Novy poté, co loni v létě televize rozdělila svůj sportovní kanál na dva. Součástí aktuálních novinek je i facelift hlavního loga Novy.

Novinky doprovodí kampaň, která vznikla inhouse, pod vedením kreativního ředitele Alana Záruby a ve spolupráci s režisérem Tomášem Medkem, kameramanem Richardem Řeřichou a designérem Tomášem Polívkou, který připravil koncept nových grafických značek. Koncept série spotů je založen na šesti rozdílných tanečních choreografiích, které přeneseně reprezentují jednotlivé televizní stanice a jejich žánry. Každá z nich je přitom jen součástí jediné, hlavní taneční show.