Zároveň se změnou zacílení obchodní politiky na skupinu diváků 15-54 let mění televize Nova od začátku příštího roku také rozložení reklamních investic mezi své jednotlivé, volně vysílající kanály.
Komerční GRP (gross rating points, zásah jednoho procenta cílové skupiny) se budou od ledna 2013 dělit mezi hlavní kanál Novy, filmovou Novu Cinema a Fandu pro muže v poměru 84:14:2. Letos od října je to - v cílové skupině 15+ (diváků starších 15 let) - poměr 84:15:1. Předtím Nova dělila GRP v poměru 85:15 mezi kanály Nova a Nova Cinema.
Fanda je od 14. července třetím volně vysílající kanálem rodiny Nova. Další dva – Nova Sport a lokální verze hudební MTV – jsou placené, kódované.
Nové rozložení investic má jít v ruku v ruce se zvyšováním dosahu nejnovějšího kanálu Novy. „Plánujeme reálné pokrytí Fandy zdvojnásobit, aby byl na konci roku 2013 v 80 % domácností,“ oznámila televize.