Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Nova si na PR přibírá FleishmanHillard

Kontrakt jede od září. Styčnou osobou je šéf agentury Radek Maršík.

Radek Maršík. Foto: FleishmanHillard

Radek Maršík. Foto: FleishmanHillard

Než si televize Nova vybere nového šéfa korporátní komunikace, pomůže jí s public relations agentura FleishmanHillard, spadající pod komunikační skupinu Omnicom. FleishmanHillard podle informací Médiáře začne pro televizi dělat od září. Nepředcházel tomu klasický tendr – Nova si ji vybrala z několika PR agentur, s nimiž vedla neformální konzultace. Svěří jí některé komunikační projekty. Styčnou osobou v agentuře bude přímo šéf tuzemské pobočky FleishmanHillard Radek Maršík.

Reportovat má přímo šéfovi televize Christophu Mainuschovi, stejně jako mu je nyní přímo podřízena mluvčí Anna Suchá, která komunikační tým Novy momentálně vede. Nejsledovanější tuzemská televize se totiž letos v rámci šetření zbavila ředitele marketingu Ondřeje Křivky, šéfa PR a komunikace Josefa Koukolíčka a také zhruba poloviny lidí z jim podřízeného týmu.

Některé úkony, jimiž se dva zmínění manažeři zabývali, by teď měla zastat externí síla. Běžný “komunikační” provoz PR a marketingu má zůstat ve firmě. Řádného šéfa komunikace Nova dál hledá.

Agentuře FleishmanHillard se v Česku daří. Podle posledních zveřejněných čísel dosáhla v letech 2011 a 2012 téměř shodně tržeb 33 milionů Kč a zisku před zdaněním kolem 1 milionu. Loni navíc získala kontrakt od Aholdu, provozovatele prodejen Albert.