Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Nová služba nabízí školené „ambasadory značek“ pro marketing na Facebooku či v diskusích

Experti slibují zařídit, že se o firmách na internetu bude mluvit víc a líp.

Pro internetovou firemní komunikaci se zákazníky si jde najmout přímo k tomu vyškoleného externistu.

Umožňuje to nově spuštěná B2B marketingová služba Brand Embassy, za níž stojí firmy Inspiro Solutions a Inspiro Creative Víta Horkého (většinový vlastník a šéf) a Martina Ježka. S nimi je pod novou službou podepsán i Damián Brhel.

Brand Embassy je nástroj pro snadný výběr, správu a vyhodnocování úspěšnosti tzv. brand ambasadorů, tedy oficiálních reprezentantů značek na sociálních sítích a v internetových diskusích.

Nabízení odborníci, tzv. brand ambasadoři, mají firmám pomáhat, aby se o nich na sociálních sítích jako Facebook či Twitter nebo v internetových diskusích mluvilo víc a líp. Zodpovídají dotazy zákazníků a motivují je k nákupu.

„Brand Embassy obsahuje databázi vyškolených a otestovaných brand ambasadorů, kteří jsou připravení pracovat pro klienty,“ sdělil Médiáři Vít Horký. „Začínáme dělat první projekty ve spolupráci se síťovými agenturami,“ doplnil.

Podobná služba funguje třeba v sousedním Rakousku.