PR agentura Freya CZ Kateřiny Borovanské, která donedávna ještě jako předsedkyně PR Klubu organizovala Zlatý středník, spouští letos první ročník soutěže Fénix content marketing, v níž zhodnotí firemní publikace vycházející na papíře, na internetu nebo ve formě mobilní aplikace, celkem v 15 kategoriích.
V soutěži zasedne celkem 25 porotců v 5 porotách, zaměří se na práce vzniklé od září 2012 do září 2013. Přihlášky se přijímají do 30. listopadu 2013, přes web nebo emailem, cena vstupu do soutěže činí 4.900 Kč.
Médiář.cz je mediálním partnerem akce, mezi další partnery patří společnosti Foxo, Kartoons.cz a sdružení Czech Top 100.
VYBRANÍ POROTCI SOUTĚŽE FÉNIX
- Marek Zeman, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Jitka Vysekalová, Česká marketingová společnost
- Josef Šlerka, Ataxo
- Tomáš Macků, Ipsos Tambor
- Denisa Kasl Kollmanová, FSV UK
- Jiří Janoušek, AKA
- Benjamin Hasic, Foxo
- Marek Prchal, idea maker
- Ondřej Aust, Médiář.cz
- Radek Polák, Strategie
- Rostislav Starý, PR.Konektor
- Václav Sochor, Marketing & Media
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli