Nová televize Óčko Gold odstartuje 1. června v multiplexu 3, třetí kanál Óčka pár týdnů poté

Televize Óčko loni po letech zmodernizovala grafiku

Televize Óčko loni po letech zmodernizovala grafiku

Hudební televize Óčko mediální skupiny Mafra chystá vedle základního kanálu další dva tematické. Druhý kanál Óčko Gold spustí v sobotu 1. června s celoplošným pokrytím, třetí kanál pak ještě v průběhu června s hudební dramaturgií podobnou sesterskému Expresradiu.

„Uvedení Óčka Gold představuje první krok v rámci strategie rozšíření nabídky hudební značky Óčko pro další cílové skupiny diváků,“ oznámila Mafra. Óčko Gold cílí na muže i ženy od 35 let věku, bude hrát hity ze 60. až 90. let, české i zahraniční - uvádí Tinu Turner, ABBA či Bon Jovi.

„Má za cíl zaujmout diváka, který klade důraz na hodnoty a kvalitu a současně se chce bavit. Nová stanice se vymezí proti hektické době a bude přinášet hvězdnou sestavu, originální skladby a idoly doby, která dodnes ovlivňuje hudební vkus velké části populace,“ uvedl generální ředitel Óčka Štěpán Wolde.

„Gold bude vysílat v pilotním vysílání v multiplexu 3, na kabelu a satelitu,“ přiblížila na dotaz Médiáře mluvčí Óčka Kristýna Štíhelová. Umístění dalšího chystaného kanálu neupřesnila.

V multiplexu 3, který přes podnik Czech Digital Group vlastní a provozují České Radiokomunikace, celoplošně vysílají kromě hlavního Óčka i Prima Love, Prima Zoom, TipTV, Active TV, Šlágr TV a křesťanské rádio Proglas, v jednotlivých regionech západočeská TV ZAK, moravskoslezská TV Polar, Jihočeská televize, TV Morava a Východočeská televize V1.

Plány Óčka byly zveřejněny pár dní poté, co start svého celoplošného vysílání v pozemních sítí ohlásila Retro Music Television bývalých spoluzakladatelů Óčka Jiřího NěmečkaPavla Attela. Ta má 15. května začít vysílat v regionální síti 7 Radima Pařízka a být tak dostupná na víc než 70 % území Česka.

Také Retro Music Television vysílá hity 60. až 90. let, největším programovým konkurentem jí tak bude právě Óčko Gold.

Podíl Retro Music na celodenní sledovanosti činil za duben v průměru 0,05 % v obecné skupině 15 +, respektive 0,1 % v „mladší“ divácké skupině 15-54 let, přičemž 69 % jejího publika tvoří diváci ve věku 35 až 54 let, na než stanice programem cílí.

Sdílejte