Televize Nova přebírá od mediazastupitelství Atmedia prodej inzerce na pěti místních stanicích globální divize americké televizní sítě AMC Networks. Jde o televizi pro děti Minimax, filmový kanál Film+, sportovní stanice Sport1 a Sport2 a informačně-zábavní Spektrum. Od března je bude exkluzivně zastupovat v oblasti televizní reklamy a sponzoringu. Atmedia v minulosti patřila síti AMC, loni nicméně změnila majitele.
„Můžeme klientům nabídnout víc tematických stanic se specifickou afinitou. Nabídneme další alternativní kanálové mixy,“ uvedl Jan Vlček, jednatel a obchodní ředitel Novy. Například kapacita zásahu v cílové skupině dětí od 4 do 14 let se zvýší oproti dosavadnímu stavu třikrát. „Plánujeme zvyšovat investice do kvalitního obsahu, aby naše stanice měly lepší a efektivnější dosah na různé cílové skupiny,“ doplnil Viktor Rados, ředitel pro strategický a obchodní rozvoj společnosti AMC.