Nova, nejsledovanější tuzemská televize, uvádí od neděle 17. května nový vizuální styl svého hlavního programu a návazných marketingových aktivit. Ten vychází z výtvarného konceptu takzvané organické spirály. V ní se ve staničních znělkách objevují hlavní tváře zpravodajství (Lucie Borhyová, Reynolds Koranteng) a původních seriálů (Soňa Norisová, Petr Rychlý, Rudolf Hrušínský). Redesign přináší také nové písmo, Nova využívá vlastní korporátní písmo Organica, které ji na zakázku vytvořil český typograf Tomáš Brousil.
Koncepci spirály vytvořil grafický designér Miroslav Šišma, který předloni spolupracoval na vizuálu filmového kanálu Nova Cinema. Hudební aranžmá televize inovovali skladatelé Marián Molčák a Marián Balata. Staniční identy vznikly ve spolupráci kreativního týmu s režisérem Tomášem Medkem a kameramanem Richardem Řeřichou.
Redesign vznikal od loňského listopadu v kreativním oddělení Novy pod vedením art directora televize Alana Záruby a vedoucího grafiky Radovana Černého. „Přidali jsme nové vizuální prvky, vyměnili jsme hlavní staniční font i hudební logo. Celá výroba proma je teď mnohem organičtější,“ podotkl Černý. „Dochází ke změně i obvyklé rutiny pro střídání sezonních image kampaní ve prospěch dlouhodobější strategie rozvoje své korporátní image,“ uvádí také Nova.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Nikdo už nestojí o hypertextové odkazy
