Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Nové Galaxy Watch představili dva muži a žena

Online kampaň pro nové chytré hodinky od Samsungu připravila agentura Cheil Czech.

V říjnu spuštěná marketingová kampaň nových chytrých hodinek Galaxy Watch výrobce Samsung byla založena na klíčových benefitech všech tří typů hodinek. Ty byly představovány den po dni třemi hrdiny. Každý z nich představoval konkrétní typ hodinek a zároveň zastupoval jednu ze tří cílových skupin - manažer Richard, stylistka Eliška a designér Marek. Charaktery hrdinů byly vytvořeny na základě průzkumů.

Z kampaně Galaxy Week

Z kampaně Galaxy Week

Z kampaně Galaxy Week

Z kampaně Galaxy Week

Z kampaně Galaxy Week

Z kampaně Galaxy Week

Videa a příspěvky na sociálních sítích, které dokumentovaly to, jak hrdinové prožívají Galaxy Week, směrovaly uživatele na tři různé produktové stránky. Každá z nich byla věnovaná jednomu typu hodinek a zároveň zobrazovala obsah relevantní dané cílové skupině. Kampaň probíhala na sociálních sítích značky Samsung v Česku a na Slovensku, součástí kampaně byly i bannery na webech. Produkci videí měla na starosti Sompa Production.

Na jejím konci bylo zveřejněné video s otevřeným koncem. Diváci pak byli osloveni, aby hlasovali o jeho závěru ve stylu kinoautomatu známého z Československa 60. let minulého století. Hlasování se zúčastnilo 763 lidí, kteří zvolili „romantické“ zakončení našeho příběhu. Kampaň měla i bannerovou část.

Galaxy Week

  • Značka: Galaxy Watch
  • Klient: Samsung Electronics Czech and Slovak
  • Kreativní agentura, mediální agentura, PR: Cheil Czech
  • Kreativní ředitelka: Nicole Lypinska
  • Digital project manager: Martin Zavadil
  • Copywriter: Tereza Boukalová
  • Social Media Manager: Alexandra Stellmachová
  • Produkce: Sompa Production
  • Mediamix: online (sociální sítě, bannery, web), event 
  • Termín: 1. 10. - 31. 12. 2018