Nový vizuální styl Českého rozhlasu včetně základního loga vytvoří Studio Marvil. ČTK to dnes potvrdil kreativní ředitel Studia Marvil Pavel Zelenka. Za vytvoření nové grafické podoby značky rozhlas zaplatí 2,5 milionu Kč, na dalších zhruba 5 milionů Kč pak vyjde změna loga na budovách, předmětech či autech.
Nová grafika, která má podle zadání rozhlasu působit moderním a nadčasovým dojmem, se dotkne všech rozhlasových stanic. Vizuální změna značky má být veřejnosti letos představena v souvislosti s 90. výročí Českého rozhlasu. Nové logo představila loni na jaře také Česká televize, která letos slaví 60. výročí vysílání.
Studio Marvil na trhu působí od roku 1995. V roce 2003 společnost zvítězila ve výběrovém řízení na novou vizuální podobu Skupiny ČEZ. Její portfolio mimo jiné zahrnuje časopis Typo, redesign týdeníku Euro nebo nedávnou tvorbu turistického loga České republiky.
Současné logo pro Českého rozhlasu v letech 1995 až 1996 připravila agentura Men on the Moon.