Zatímco loni touto dobou český výrobce kosmetiky Dermacol mohutnou reklamou naplno odstartoval vstup do světa pánské kosmetiky, letos před Vánocemi se firma přestěhovala do nových kanceláří v komplexu Avenir Park v Praze 5 a také přichází s novým logem. To už napříště nebude znít Dermacol Filmstudio Barrandov Prague, ale pouze Dermacol Prague.
„Ke změně loga v roce, kdy slavíme 30 let svobody, nás vedla celosvětově stoupající známost a prestiž města Prahy. Tu v zahraničí vnímají jako město romantiky, krásné architektury, hudby, kultury a nádherných žen,“ vysvětluje změnu Věra Komárová, spolumajitelka rodinné společnosti Dermacol. Nové logo spolu s dalšími ochrannými prvky má podle ní firmě pomoci líp bojovat s plagiáty při prodejích na internetu. „Online přímé prodeje se nám meziročně zpětinásobily,“ podotýká Komárová.
Klíčovým produktem výrobce je krycí Dermacol Make-up Cover. „Dnes tohoto makeupu prodáme přes tři miliony kusů ročně a najdete ho ve víc než 70 státech. Na Amazonu patří mezi top prodávané kosmetické produkty a z našeho celkového obratu tvoří jeho prodej přes 30 %,“ říká Komárová.
Až pětinásobně pomůže navýšit kapacitu výroby klíčového makeupu nově spuštěná varna. Dermacol předpokládá, že tento výrobní potenciál by měl stačit na dalších 15 až 20 let. V příštím roce firma plánuje vstup na nové trhy, jako jsou Brazílie, Polsko, Indie či USA.