V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Nové logo má Dermacolu pomoci proti padělkům na internetu

Věra Komárová v novém sídle Dermacolu

Věra Komárová v novém sídle Dermacolu

Recepce. V růžových skleněných stěnách stoupají nekonečné řady růžových bublinek

Recepce. V růžových skleněných stěnách stoupají nekonečné řady růžových bublinek

Posezení s židlemi v podobě růžových stuh oděluje paraván inspirovaný mořskými řasami

Posezení s židlemi v podobě růžových stuh oděluje paraván inspirovaný mořskými řasami

Open space v novém sídle Dermacolu

Open space v novém sídle Dermacolu

Kancelář Věry Komárové s křesly ve tvaru zlatých lilií

Kancelář Věry Komárové s křesly ve tvaru zlatých lilií

Zatímco loni touto dobou český výrobce kosmetiky Dermacol mohutnou reklamou naplno odstartoval vstup do světa pánské kosmetiky, letos před Vánocemi se firma přestěhovala do nových kanceláří v komplexu Avenir Park v Praze 5 a také přichází s novým logem. To už napříště nebude znít Dermacol Filmstudio Barrandov Prague, ale pouze Dermacol Prague.

„Ke změně loga v roce, kdy slavíme 30 let svobody, nás vedla celosvětově stoupající známost a prestiž města Prahy. Tu v zahraničí vnímají jako město romantiky, krásné architektury, hudby, kultury a nádherných žen,“ vysvětluje změnu Věra Komárová, spolumajitelka rodinné společnosti Dermacol. Nové logo spolu s dalšími ochrannými prvky má podle ní firmě pomoci líp bojovat s plagiáty při prodejích na internetu. „Online přímé prodeje se nám meziročně zpětinásobily,“ podotýká Komárová.

Nové logo Dermacolu

Nové logo Dermacolu

Historické logo i makeup Fluid na reklamě z roku 1972

Historické logo i makeup Fluid na reklamě z roku 1972

Klíčovým produktem výrobce je krycí Dermacol Make-up Cover. „Dnes tohoto makeupu prodáme přes tři miliony kusů ročně a najdete ho ve víc než 70 státech. Na Amazonu patří mezi top prodávané kosmetické produkty a z našeho celkového obratu tvoří jeho prodej přes 30 %,“ říká Komárová.

Až pětinásobně pomůže navýšit kapacitu výroby klíčového makeupu nově spuštěná varna. Dermacol předpokládá, že tento výrobní potenciál by měl stačit na dalších 15 až 20 let. V příštím roce firma plánuje vstup na nové trhy, jako jsou Brazílie, Polsko, Indie či USA.

Velkou část kosmetiky vyrábí Dermacol ve vlastní továrně na brněnské Lesné

Velkou část kosmetiky vyrábí Dermacol ve vlastní továrně na brněnské Lesné

Výroba makeupů probíhá v obřích kotlích a nyní se spouští i nová barevná varna

Výroba makeupů probíhá v obřích kotlích a nyní se spouští i nová barevná varna