Čisticí produkt Savo výrobce rychloobrátkového zboží Unilever přichází do segmentu prostředků na mytí nádobí. Nový výrobek, dříve určený hlavně na silné nečistoty při úklidu domácnosti, má název odpovídající jeho využití – Savo Na nádobí. Unilever ho nabízí ve třech variantách, každá z nich má mít specifické vlastnosti. Zelená, která voní po limetkách a jasmínu, účinkuje i ve studené vodě. Oranžová, jež voní po pomerančových květech, hlavně odstraňuje silný zápach. Modrá s vůní limetky a máty údajně zachová houbičku na mytí hygienicky čistou. Cenově se pro spotřebitele pohybuje kolem 52,90 Kč za kus.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor