
Savo slouží netradičně k mytí nádobí
Čisticí produkt Savo výrobce rychloobrátkového zboží Unilever přichází do segmentu prostředků na mytí nádobí. Nový výrobek, dříve určený hlavně na silné nečistoty při úklidu domácnosti, má název odpovídající jeho využití – Savo Na nádobí. Unilever ho nabízí ve třech variantách, každá z nich má mít specifické vlastnosti. Zelená, která voní po limetkách a jasmínu, účinkuje i ve studené vodě. Oranžová, jež voní po pomerančových květech, hlavně odstraňuje silný zápach. Modrá s vůní limetky a máty údajně zachová houbičku na mytí hygienicky čistou. Cenově se pro spotřebitele pohybuje kolem 52,90 Kč za kus.

Reklamní katovna
„Vizuálně super.“ George od České spořitelny vítězí spotem pro mladé

Jak se vypořádat s digitální pozorností
Až příliš pozornosti. Jak přežít v neutichajícím online roji

Petr Mácha založil další agenturu
Při agentuře DigitalAd vznikla mediálka Dingo Media

"Nebude to jako Sedmička"