Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Nové Události získaly 1 milion a 56 tisíc diváků, zprávám Novy ani Primy neubraly

Nová podoba večerních zpráv České televize, vysílaná včera poprvé souběžně na programech ČT1 a ČT24, oslovila 1,056 milionu diváků starších patnácti let. Na programu ČT1 si je zapnulo 902 tisíc lidí, na zpravodajské ČT24 vedle toho 154 tisíc lidí.

Oproti minulé neděli to představuje zlepšení, konkrétně na ČT1 vidělo 25. března Události 733 tisíc lidí, na ČT24 pak 131 tisíc.

Zprávy Primy včera sledovalo 913 tisíc lidí (podíl na sledovanosti 25,7 %), Televizní noviny na Nově sledovalo 2,007 milionu lidí (49,4 %). Obě soukromé televize měly oproti minulé neděli (Prima 889 tisíc, Nova 1,786 milionu) u zpráv víc diváků, start nových Událostí jim tedy neubral.

Nové Události napoprvé nenaplnily očekávání, která od nich měl generální ředitel ČT Petr Dvořák, jenž jejich změnu slíbil jako jeden z hlavních bodů svého kandidátského projektu loni na podzim - totiž “vykrýt třetinu trhu”. Celkově totiž zasáhly necelých 28 % diváků, když na ČT1 měly podíl na sledovanosti 23,8 % a na ČT24 4,1 %.

Hodnotili jsme: Jak jsem viděl nové Události: svěží, jen vizuál by to chtělo trochu vyfreshovat