Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Novinářům přišly do redakcí v krabicích živé děti, šlo o kampaň Linky bezpečí

Figuranti z kampaně Loosers před sídlem mediální skupiny Mafra

Figuranti z kampaně Loosers před sídlem mediální skupiny Mafra

Děti se skrývaly v krabicích, které fiktivní kurýr rozvážel do redakcí

Děti se skrývaly v krabicích, které fiktivní kurýr rozvážel do redakcí

Aby upoutali novináře ke své kampani, nechali lidé z Linky bezpečí a banky Era/ČSOB poslat do vybraných tuzemských redakcí velké krabice s živými dětmi. Šlo o kampaň kreativní agentury Loosers na fiktivní e-shop Dětín.cz, měla zpropagovat probíhající sbírku tzv. Pomněnkového dne na podporu činnosti Sdružení Linka bezpečí, týkající se problematiky ztracených a pohřešovaných dětí. „Děti se slevou“ nabídly také portály hromadného nakupování Slevín a Slevomat.

Fiktivní e-shop Dětín.cz

Fiktivní e-shop Dětín.cz

Nabídka dítěte na Slevomatu

Nabídka dítěte na Slevomatu

Kampaň za první dva dny od spuštění zaznamenala 22.000 návštěv na webu Dětín.cz, z nichž byla darovací stránka projektu zobrazena 20.000 z nich a necelých 10 % návštěvníků chtělo na projekt přispět, 2.000 uživatelů se stalo fanoušky kampaně.