Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Novinkové polední Televizní noviny Novy splnily naděje, noční jen průměrné

Celodenní osa zpravodajství se nejsledovanější tuzemské televizi první den vyplatila.

Podrží Novu? Moderátoři Televizních novin na tiskové konferenci 1. února. Foto: TV Nova

Podrží Novu? Moderátoři Televizních novin na tiskové konferenci 1. února. Foto: TV Nova

Z nově zavedených zpravodajských relací pomáhají televizi Nova upevnit tržní podíl hlavně ty v poledne. Zájem o zprávy pak roste směrem k večeru. Ukazují to čísla z pondělí 14. února, kdy Nova poprvé uvedla celodenní zpravodajskou osu.

Premiérové Polední Televizní noviny, uváděné Renatou Czadernovou, sice nezískaly ani půlmilion diváků, nicméně v cílové skupině diváků mezi 15-54 lety to znamenalo nadprůměrný, téměř poloviční podíl.

Standardně solidní výsledky, zhruba dvojnásobné oproti průměrnému tržnímu podílu celé Novy vykázaly včera jak Odpolední, tak hlavní Televizní noviny.

Další novinka, Noční Televizní noviny s Reynoldsem Korantengem a novou dotykovou obrazovkou, přilákaly 32,81 % diváků mezi 15 a 54 lety. To je jen těsně pod lednovým průměrem Novy v této cílové skupině. Ten minulý měsíc činil 32,93 %.

Nova je přesto spokojena, jak oznámila v tiskové zprávě.

Sledovanost zpravodajství televize Nova v pondělí 14. 2. 2011
relace diváků D15+ share v D15-54
Polední Televizní noviny
12.00
445 000 44,31 %
Odpolední Televizní noviny
17.00
1 185 000 56,68 %
Televizní noviny
19.30
2 573 000 60,87 %
Noční Televizní noviny
22.30
676 000 32,81 %
Zdroj dat: TV Nova, ATO-Mediaresearch