Vydavatelství Vltava Labe Media uvede v týdnu od 8. do 14. dubna 1. ročník nové inzertní aktivity s názvem Deník slevový týden. Akce oslovuje partnery a čtenáře na okresní, regionální i celoplošné úrovni současně a je podobná déle fungujícím eventům hromadného nakupování, jako jsou výroční Dny Marianne či Shopping Fever (pořádá Burda) a sezónní Nákupy Ona Dnes (organizuje Mafra). Novinku ve Vltava Labe Media zastřešuje eventové oddělení, které vede Anamy Pónya, bývalá obchodní ředitelka právě Burdy.
Princip akce spočívá v tom, že regionální noviny Deník přinesou kartu na slevy ve vybraných obchodech, které to budou v Deníku inzerovat. Čtenáři pak mohou u prodejců po předložení slevové karty uplatňovat slevy. Karta se bude tisknout v papírové podobě v jednotlivých okresních vydáních Deníku Extra a v pravidelných týdenících a přílohách Deníku (Bydlení, Ženy a Víkend), a bude dostupná i elektronicky na webu či v aplikaci Deníku. Ceny inzerce ve slevovém týdnu začínají na 2.000 Kč, vydavatel jim doporučuje poskytovat aspoň 20% slevu.
„Hlavním cílem této slevové akce je oslovit naše čtenáře i partnery na regionální úrovni s průnikem do celostátu. Mnohdy ani jedna z těchto skupin nemá šanci podobných výhodných akcí běžně využít,“ prohlásil Petr Marek, ředitel divize Deník.