Novou komunikační agenturou značky Hyundai v Česku je Mark BBDO

V práci pro Hyundai Motor Czech, tuzemského zástupce korejské automobilky, střídá VCCP.

Agentura Mark BBDO uspěla ve výběrovém řízení společnosti Hyundai Motor Czech, která hledala strategického partnera pro nastávající období. Vystřídá tak agenturu VCCP, která pro tuzemského zástupce korejské automobilové značky pracovala dosud. V Mark BBDO se od začátku března stará seniorní kreativní tým Martina Mareše, projektový tým vede Tomáš Cebula, který má zkušenosti s globální komunikací značky Škoda Auto.

„Následující roky budou pro značku Hyundai zásadní,“ uvádí Marek Trešl, ředitel marketingu Hyundai Motor Czech. „Souběžně s modernizací stávající produktové řady postupná elektrifikace změní vnímání mobility jak z pohledu užitné hodnoty, tak i uživatelského prožitku,“ předesílá. Agentura Mark BBDO bude pro značku Hyundai pracovat na komunikačních kampaních i pomáhat rozvíjet zákaznickou zkušenost.

Modely Hyundai i30 a Tuscon jsou podle statistik Ministerstva dopravy ČR a Sdružení dovozců automobilů nejprodávanějšími vozy soukromým zákazníkům za rok 2022 a značka jako taková je druhý rok po sobě druhou nejprodávanější na českém trhu, první je Škoda. „Chceme si tuto pozici udržet a navíc dále posílit naše postavení v oblasti moderních technologií a mobility budoucnosti,“ zdůvodňuje Trešl výběr nové agentury.