Novou mluvčí českého zastoupení Škoda Auto je Michaela Sklenářová

Sklenářová nastupuje po Pavlu Jínovi, ten bude zodpovědný za celosvětovou komunikaci.

Michaela Sklenářová. Foto: Škoda Auto

Michaela Sklenářová. Foto: Škoda Auto

Michaela Sklenářová přebírá v rámci českého zastoupení automobilky Škoda Auto zodpovědnost za komunikační aktivity na domácím trhu. Střídá tak Pavla Jínu, který v oddělení komunikace podniku přebírá pozici tiskového mluvčí se zodpovědností za celosvětovou komunikaci prodejních a finančních výsledků, aktivit na mezinárodních trzích a také globálních sponzoringových aktivit Škoda Auto. Nadále je komunikačně zodpovědný i za téma gigafactory.

Sklenářová, která má magisterský titul v oboru Mediální studia z Metropolitní univerzity Praha, působila od roku 2018 v agenturním prostředí na pozici project executive pro produktovou komunikaci Škoda Auto. Od loňského roku zastávala pozici produktové tiskové mluvčí Škoda Auto, přičemž měla na starosti celosvětovou komunikaci modelů Fabia, Kamiq a Scala. Ve své nové funkci bude zodpovědná za komunikaci značky Škoda na českém trhu.

Jína, který vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Karlově v Praze, působí ve Škoda Auto od roku 2017. V mladoboleslavské automobilce začínal v oddělení komunikace produktu, kde zodpovídal jako tiskový mluvčí za celosvětovou komunikaci vybraných modelů. Od listopadu 2019 působil jako mluvčí českého zastoupení. Za rok 2022 získal od PR Klubu ocenění Nejlepší mluvčí soukromého sektoru.