Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Novou ředitelkou Unileveru pro Česko a Slovensko je Franeková

Michaela Franeková

Michaela Franeková

Rychloobrátkový gigant Unilever bude od července mít v Česku a na Slovensku novou generální ředitelku. Michaela Franeková k 1. červenci vystřídá na této pozici současného generálního ředitele Herrishe Patela, který se přesouvá do role výkonného viceprezidenta Unileveru pro region Východní Evropa. Jako managing director Unileveru pro Česko a Slovensko působil tři roky. Franeková dělá pro Unilever celkem 17 let, začínala ještě jako studentka v bratislavské pobočce. Od roku 2015 je regionální viceprezidentkou marketingu pro kategorii potravinových a zmrzlinových značek ve 20 zemích střední a východní Evropy.

Zásadní témata, která chce Michaela ve své nové roli podporovat, jsou progresívní přístup k cirkulární ekonomice, oblast duševního i fyzického zdraví obyvatel a posilování takzvaných značek s posláním – tedy pozitivnímu přesahu všech značek Unileveru na životní prostředí a společnost. „Chce dosáhnout stavu, kdy značky přinášejí vyšší smysl nejen spotřebitelům, ale také zaměstnancům, kteří na nich pracují,“ uvádí firma. Takový pohled narýsoval pro celý Unilever jeho čerstvý ředitel Alan Jope minulý týden v Cannes na výročním setkání předních marketérů největších firem světa.

Unilever, existující od roku 1930, svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever ČR se sídlem v Praze je součástí regionu Východní Evropa (EE) spolu s dalšími 19 pobočkami. V Česku koncern zaměstnává kolem 330 zaměstnanců.

Momentálně pod něj spadají značky potravinové značky Knorr, Hellmann‘s, Lipton, Algida, Míša, Magnum, Carte D’Or, Ben & Jerry’s, Pukka a Breyer’s a značky kosmetických produktů a prostředků pro péči o domácnost Dove, Dove Men+ Care, Baby Dove, Axe, Rexona, Radox, Timotei, Tony & Guy, Tresemmé, Vaseline, Signal, Zendium, Cif, Domestos, Savo, Coccolino, Surf, Sunlight a Seventh Generation.