
Olga Dolínková
Maloobchodní prodejní síť spotřební elektroniky Datart obměňuje svůj marketingový tým. Tiskovou mluvčí značky se stala Olga Dolínková. Nahradila Evu Kočicovou, která byla mluvčí tři roky. Dolínková 12 let vedla Ústav marketingových komunikací na zlínské Univerzitě Tomáše Bati, byla proděkankou pro sociální záležitosti. Ve vědeckých pracích se věnovala tématu vlivu atributů na budování firemní image. Je držitelkou Ceny Merkur 2006 udělované PR Klubem za přínos v oblasti PR, ocenění Osobnost roku. „Díky jejím zkušenostem budeme pokračovat v posilování vnímání značky Datart jako opravdového elektrospecialisty,“ říká Lenka Mastešová, marketingová ředitelka značky Datart.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová
