Novou vánoční pohádku na ČT1 vidělo 2,6 milionu lidí

Tři oříšky pro Popelku následně sledovalo 2,3 milionu lidí, Pelíšky letos 1,8 milionu diváků.

Jak si nevzit princeznu: Marek Adamczyk a Anna Fialová. Foto: David Raub

Jak si nevzit princeznu: Marek Adamczyk a Anna Fialová. Foto: David Raub

Nejsledovanějším pořadem celého letošního Štědrého dne se stala premiérová štědrovečerní pohádka České televize Jak si nevzít princeznu, vidělo ji 62 % všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, celkem tedy více než 2,63 milionu diváků, starších 15 let.

Oznámila to Česká televize, jejíž hlavní program ČT1 opanoval všech 10 prvních příček sledovanosti za 24. prosince. Druhou příčku v žebříčku sledovanosti obsadily Tři oříšky pro Popelku (2,3 milionu diváků, podíl na sledovanosti 53,7 %) a třetí Pelíšky (1,8 milionu diváků, share 52,5 %).

Nová štědrovečerní pohádka Karla Janáka zaujala nejvíce také dětské diváky, sledovalo ji 261.000 dětí ve věku od 4 do 12 let, s podílem na publiku 70,5 %, Tři oříšky pro Popelku pak 196.000 dětí (share 51,9 %) a třetí v pořadí sledovanosti u dětského publika byl Honza málem králem se 132.000 (share 47,8 %), uvedla Česká televize.

Celodenní podíl ČT na publiku včera přesáhl 51,5 %, v hlavním vysílacím čase činil 61,8 %.