Novu opouští i výkonný ředitel Stogel, program povede šéfka české MTV Ruzek

Američan David Stogel, od ledna 2006 šéf programu a od července 2010 i výkonný ředitel, vypadne z kola. Podle oficiálního komuniké „dnes rezignoval“, s Novou má spolupracovat do března 2011.

Éra Petra Dvořáka skončila, majitel televize Nova přeskupil nejvyšší vedení českých aktivit. Pod generálním ředitelem Janem Andruško - nastoupí v lednu - bude pro CME v Česku pracovat jako výkonný a obchodní ředitel Jan Řehák, dosavadní šéf obchodu.

O post výkonného ředitele CET 21, firmy držící licence Novy, tak po pouhých pěti měsících přichází Američan David Stogel, předtím pět let šéf programu. Z kola vypadne úplně. „David Stogel dnes rezignoval na svoji pozici výkonného ředitele CET 21, s managementem TV Nova bude spolupracovat do 1. března 2011,“ oznámila televize.

Rychlou kariéru dělá v české Nově Čechoameričanka Alexandra Ruzek. Po příchodu z londýnské základny CME do Prahy zde dostala nejprve na starosti rozjezd místní verze MTV - Nova ji spustila přesně před rokem - a teď už šéfuje všem kanálům (kromě Novy a MTV taky Nově Cinema a Nově Sport).

Kromě Řeháka pozice udrželi také ředitel zpravodajství a publicistiky Martin Ondráček, finanční ředitel Vít Vážan a šéfka marketingu nezničitelná Miloslava Nováková, která na Nově působí od doby Vladimíra Železného.

Adrian Sarbu na Českém slavíku 2010 (repro: tn.cz)

Adrian Sarbu na sobotním Českém slavíku 2010 (repro: tn.cz)

Superšéf Novy a manažerský vládce CME, Rumun Adrian Sarbu si od nového týmu nejvýdělečnější stanice skupiny slibuje „čerstvou energii potřebnou k dalšímu rozvoji CET 21 v multikanálovém digitálním prostředí“. Sarbuovým rozkazem pro novou gardu je udržet pozici „nejúspěšnější televizní skupiny nejen v rámci České republiky, ale i v celé EU“.


JAK NOVA PŘEDSTAVILA STARONOVÝ TÝM

  • Jan Andruško – generální ředitel. Jan Andruško je jedním ze zakládajících společníků renomované advokátní kanceláře Kotrlík Bourgeault Andruško (KBA). Od roku 2005 se v rámci KBA podílel na všech významných projektech ve skupině TV Nova, včetně její restrukturalizace, procesu digitalizace, přípravy a implementace obchodní politiky TV Nova.
  • Jan Řehák - výkonný a obchodní ředitel. Mnoholeté působení Jana Řeháka na mediálním trhu především v mezinárodních mediálních agenturách předznamenalo jeho budoucí roli obchodního ředitele TV Nova, kterou vykonává od ledna 2007. Po svém nástupu stavěl na silných základech TV prodeje a rozšiřoval oblast působení o nové produkty. Nova má dnes moderní a profesionální přístup k obchodování s důrazem na kvalitu klientských vztahů.
  • Miloslava Nováková – ředitelka marketingu. Z pozice marketingové ředitelky televize Nova, Nova Cinema, Nova Sport a MTV řídí složky marketingu všech televizních i internetových kanálů skupiny Nova. Má 11 let zkušeností v managementu výzkumu televizních formátů a sledovanosti, media planning, self-promotion, grafiky a public relations. Je zodpovědná za realizaci marketingových a komunikačních strategií skupiny Nova. Z pozice členky správní rady Nadace Nova má mnoholeté zkušenosti s charitativními a neziskovými organizacemi.
  • Vít Vážan – finanční ředitel. Ve funkci finančního ředitele společnosti CET 21 působí od prosince 2009. V rámci financí je zodpovědný za účetnictví, rozpočty, kontroling, reporting (manažerský i na burzu), korporátní financování a vztah s bankovními institucemi. Dále zodpovídá za techniku, IT a správu budov. Absolvent ekonomické fakulty Technické univerzity Ostrava má mimo jiné bohatou praxi v oblasti finančního řízení i z několika dalších významných společností.
  • Alexandra Ruzek – ředitelka televizních kanálů a programu. Od května 2009 zastává pozici ředitelky české mutace mezinárodní televize MTV. Pro skupinu CME začala pracovat v roce 2005 v Londýně jako manažerka v oblasti finančního plánování a analýz. Absolventka Princeton University oboru ekonomie pracovala pro společnost Credit Suisse First Boston v New Yorku. Po té pracovala jako Private Equity Investment Associate v newyorské společnosti Tailwind Capital Partners zabývající se investičními příležitostmi v mediálním průmyslu.
  • Martin Ondráček – ředitel zpravodajství a publicistiky. Řídí oddělení, která zajišťují výrobu denních zpravodajských a sportovních relací, publicistických pořadů a zpravodajského obsahu pro internet. Zodpovídá za obsah, celkovou strategii a dramaturgii zpravodajsko publicistických formátů a za objektivitu, relevantnost a nestrannost medializovaných informací. Více než dvacet let působí ve zpravodajství různých médií, od roku 1999 pracuje pro TV Nova v různých manažerských pozicích ve zpravodajství a publicistice.