Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Nový bulvár Extra.cz navštěvuje průměrně přes 100 tisíc lidí denně

Výrazný nováček bulvárního online trhu si vybral mediazastupitelství: reklamní prostor mu bude prodávat AdActive.

Šéfredaktor Extra.cz Pavel Novotný a jeho zástupkyně Agáta Hanychová. Foto: Ivo Kahún

Šéfredaktor Extra.cz Pavel Novotný a jeho zástupkyně Agáta Hanychová. Foto: Ivo Kahún

Nový bulvární web Extra.cz investora Jana Barty navzdory svému nevelkému rozsahu držel za první týden existence stabilní návštěvnost kolem sta tisíc návštěvníků denně a obsadil tak druhou příčku v návštěvnosti tuzemských bulvárních stránek - bráno podle metodiky oficiálního měření NetMonitor, v němž byl podle nejnovějších měsíčních čísel z ledna první Super.cz a druhá sekce Celebrity na Blesk.cz.

Tuto sekci Extra.cz předstihlo hned v první den a drží se stále nad ní, oproti návštěvnosti celého Blesku (včetně všeobecných zpráv či sekcí pro muže nebo hobby) má publikum zhruba poloviční. Bartovi se tak prakticky už splnil cíl udělat do dvou měsíců z Extra.cz bulvární trojku trhu.

Návštěvnost bulváru

Před spuštěním říkal, že projekt bude mít „hlavně geniální marketing“- tím se mu daří na Extra.cz přelévat davy návštěvníků odjinud. „Lidi na web dostáváme díky řadě marketingových a reklamních nástrojů - využíváme PPC kampaně, promo na jiných webech, traffic ze sociálních sítí a tak dále,“ podotkl Jaroslav Sauer, mediální zástupce webu Extra.cz.

Extra.cz s pětičlennou redakcí tak po deseti dnech fungování za sebou v návštěvnosti nechává ostatní bulvární weby Revue.iDnes.cz, Ahaonline.cz, Bleskově.Centrum.cz i SuperSpy.cz, ale i seriózní iHNed.cz či Lidovky.cz.

Lednová návštěvnost bulvárních magazínů. Zdroj: NetMonitor

Lednová návštěvnost bulvárních magazínů. Zdroj: NetMonitor

Extra.cz má nově smlouvu s mediálním zastupitelstvím AdActive, které bude prodávat jeho reklamní prostor. Bude jej nabízet ženám a mladým uživatelům, v rámci reklamních balíčků Ženy a Young. Za nejpoužívanější formát čtverec 300x300 pixelů se přitom podle ceníku má platit 56.250 Kč na týden, při 750 tisících garantovaných impresí.

„Účel světí prostředky. Je mi, upřímně řečeno, úplně jedno, jak servisní firma poutá naše články. Mě zajímá to jediné, co v téhle branži platí - unikátní přístupy a doba strávená na webu. Pokud příjemce klikne na náš odkaz a následně ještě stráví o den později na webu v průměru o dvacet sekund déle a tak pořád dál a dál pak, jsem u vytržení a troufám si říct, že jak já a můj tým, tak servisní firmy, dělají dobře svou práci,“ komentoval to šéfredaktor Pavel Novotný, předtím šéfredaktor týdeníku Spy.

Vlevo Extra.cz, vpravo Super.cz

Vlevo Extra.cz, vpravo Super.cz