Připravovaný Nový deník bude vycházet na internetu i v tištěné podobě. Pomohl k tomu úspěšný crowdfunding, během nějž titul vydavatelství N Media vybral 7 milionů Kč, respektive získal 5.433 předplatitelů, z nichž 1.483 si objednalo i papírovou verzi. „Je to pravděpodobně rekordní částka vybraná v českém prostředí pomocí crowdfundingu,“ prohlásil k výsledku sbírky ředitel vydavatelství Ján Simkanič. Zároveň informoval, že pracovní název Nový deník se mění na Deník N, čímž se český titul přiblíží mateřskému slovenskému Denníku N, na jehož publikačním systému také poběží.
Redaktoři ze zhruba čtyřicetičlenného týmu zatím publikují na Facebooku, už koncem tohoto týdne ale plánují spustit provizorní webu na adrese denikn.cz (právě získání této domény umožnilo využít českou verzi slovenského názvu, chvíli ale podle Simkaniče trvalo ji získat). Za pár dní by také měli abonenti dostat přihlašovací údaje k vyzkoušení. A od středy 24. října se má postupně rozesílat speciální nulté číslo. Oficiální start se plánuje na neděli 28. října, ke 100. výročí vzniku Československa.

Titulní strana nultého vydání Deníku N. Prezidentem je míněn Slovák Kiska

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Pátrání v otevřených zdrojích bývá pomalé a nákladné, přináší ale důvěryhodnost
