Agentura Fyi Prague začala pracovat pro firmu Monitora Media, věnující se monitoringu médií. Bude pro ni zajišťovat služby v oblasti PR a v segmentu obchodního rozvoje.
Monitora Media oznámila začátkem listopadu spuštění ostrého provozu databáze českých médií Monitora.cz s možností přístupu do osmiletého archivu. Úlohou Fyi Prague bude jednak produktová a korporátní komunikace, jednak, jak uvádí ve své tiskové zprávě, „rozvíjení tématu aktuální situace na trhu včetně zapojení dalších stakeholderů v podobě například stavovských organizací, feedback groups či dalších subjektů“.
„Od agentury dostáváme zpětnou vazbu při odlaďování produktu a definování nových funkcionalit i metrik v rámci našich mediálních analýz. Jejím dalším úkolem je naše zapojení do veřejné odborné diskuse, kdy chceme v rámci standardního konkurenčního boje začít zušlechťovat prostředí na trhu,“ tvrdí Tomáš Berger, ředitel Monitora Media.

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
