„Myslím, že jsem v Danielu Křetínském nalezl vzácnou perlu. Daniel miluje Francii a chce tu významně investovat do médií,“ napsal zaměstnancům týdeníku Marianne jeho ředitel Yves de Chaisemartin. Ten by si i poté, co titul koupí právě Křetínský, měl funkci zachovat. Majitel Blesku vedle toho chce koupit od Lagardere francouzské časopisy a česká či slovenská rádia.

Nový Tiguan tu uvedou Kaspen a Doblogoo

Květnové premiéře nového Volkswagenu zajistí Kaspen nadlinku, Doblogoo online a akce.

Volkswagen Tiguan v kampani Kaspenu

Volkswagen Tiguan v kampani Kaspenu

Agentura Kaspen/Jung von Matt zvítězila ve dvoukolovém výběrovém řízení Porsche Česká republika, importéra značky Volkswagen pro český trh, na kreativní komunikační kampaně k uvedení nové generace modelu SUV Tiguan. Ten přijde na český trh v květnu. Lokální kampaň ponese název New in Town.

Na kampani Kaspen spolupracuje s čerstvou agenturou Doblogoo Pavla Tesaře a Anny Dovillaire, která nedávno vznikla odštěpením se od agentury Pleon Impact. Doblogoo se má postarat o komunikaci na sociálních sítích (ta bude stát na ambasadorech, tedy vlivných postavách z různých oblastí) a také o eventy.