Agentura Kaspen/Jung von Matt zvítězila ve dvoukolovém výběrovém řízení Porsche Česká republika, importéra značky Volkswagen pro český trh, na kreativní komunikační kampaně k uvedení nové generace modelu SUV Tiguan. Ten přijde na český trh v květnu. Lokální kampaň ponese název New in Town.
Na kampani Kaspen spolupracuje s čerstvou agenturou Doblogoo Pavla Tesaře a Anny Dovillaire, která nedávno vznikla odštěpením se od agentury Pleon Impact. Doblogoo se má postarat o komunikaci na sociálních sítích (ta bude stát na ambasadorech, tedy vlivných postavách z různých oblastí) a také o eventy.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli