Josefa Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky, je jedním z hostů dnešního PR Brunche. Setkání v pražském Karlíně se tentokrát zaměřuje na automatizaci v PR, Šlerka bude mluvit o datové žurnalistice v PR jak z obecné, tak z praktické roviny.

Nový web pro Explosii vytvoří Aqua Digital

Výrobce výbušnin uspořádal výběrové řízení na dodavatele nových stránek.

Synthesia s Explosií sídlí v Pardubicích a patří do koncernu Agrofert Andreje Babiše

Synthesia s Explosií sídlí v Pardubicích a patří do koncernu Agrofert Andreje Babiše

Pardubický výrobce výbušnin Explosia z koncernu Agrofert si v tendru vybral agenturu Aqua Digital Rámy Rajnoška. Aqua se postará o kompletní produkci nového webu firmy. Explosia hledala ve výběrovém řízení strategického partnera, který zajistí také bezpečnost nových stránek. Ty mají Explosii sloužit pro komunikaci s lokálními i zahraničními klienty.

Nový web si nedávno nechal dělat i mateřský koncern Synthesie Agrofert. Tendr loni na podzim vyhrála digitální agentura Symbio.