“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Nový web pro Explosii vytvoří Aqua Digital

Výrobce výbušnin uspořádal výběrové řízení na dodavatele nových stránek.

Synthesia s Explosií sídlí v Pardubicích a patří do koncernu Agrofert Andreje Babiše

Synthesia s Explosií sídlí v Pardubicích a patří do koncernu Agrofert Andreje Babiše

Pardubický výrobce výbušnin Explosia z koncernu Agrofert si v tendru vybral agenturu Aqua Digital Rámy Rajnoška. Aqua se postará o kompletní produkci nového webu firmy. Explosia hledala ve výběrovém řízení strategického partnera, který zajistí také bezpečnost nových stránek. Ty mají Explosii sloužit pro komunikaci s lokálními i zahraničními klienty.

Nový web si nedávno nechal dělat i mateřský koncern Synthesie Agrofert. Tendr loni na podzim vyhrála digitální agentura Symbio.