Novým mluvčím skupiny PPF je Leoš Rousek

Přímo do PPF přechází Leoš Rousek z Home Creditu, kde pracoval jako investiční rešeršér.

Leoš Rousek. Foto: PPF

Leoš Rousek. Foto: PPF

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace skupiny. Do PPF přechází ze společnosti Home Credit International, v níž od začátku letošního roku pracoval jako senior researcher v oblasti vztahů s investory a externí komunikace.

Dosavadní tisková mluvčí PPF Jitka Tkadlecová se má teď plně zaměřit na vztahy s médii a veřejností Nadace The Kellner Family Foundation a školy Open Gate. Externí komunikaci pro tyto neziskové subjekty se věnuje po celou dobu svého působení v PPF.

S PPF spolupracoval Rousek jako nezávislý konzultant v oblasti médií a vztahů s investory už před příchodem do pražského ústředí Home Creditu. Této poradenské činnosti se naplno věnoval od roku 2019. Do té doby víc než 20 let působil jako ekonomický novinář. Vedl kancelář tiskové agentury Dow Jones Newswires v Moskvě a Praze, poté pracoval jako seniorní korespondent listu The Wall Street Journal pro střední a východní Evropu.

V tuzemsku následně působil více než dva roky v mediálním domě Economia Zdeňka Bakaly jako hlavní ekonomický analytik Hospodářských novin. V té době také začal publikovat autorský newsletter o investicích a správě majetku, nejprve pod názvem Peníze Leoše Rouska v Economii a později Výnosy Leoše Rouska na názorovém webu Info.cz ze skupiny Czech Media Invest kolem Daniela Křetínského.

Rousek je absolventem Columbia University v New Yorku, kde získal magisterský titul v oboru mezinárodních vztahů. Předtím studoval rok na americké univerzitě Bard College v Annandale-on-Hudson ve státě New York, na kterou nastoupil po bakalářských studiích anglistiky a amerikanistiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.