Novým předsedou APRA zvolen Radek Maršík, střídá Patrika Schobera

Schober po dvou funkčních obdobích předal vedení asociace Maršíkovi z FleishmanHillard.

Vedení APRA

Nové vedení APRA: zleva Ondřej Tesař (nahoře), Petr Lesenský, Radek Maršík, nad ním Rostislav Starý, Anna Balíčková, Jan Klíma, Michal Růžička

Tuzemská Asociace public relations (APRA) si ve čtvrtek 2. února na svém generálním shromáždění zvolila novou výkonnou radu. Sedmičlenné výkonné radě bude příští dva roky předsedat Radek Maršík z agentury FleishmanHillard, kromě něj v radě pokračují Petr Lesenský (Lesensky.cz) a Rostislav Starý (Konektor), které nově doplňují Anna Balíčková (Grayling Czech Republic), Jan Klíma (AC&C Public Relations), Michal Růžička (Stance Communications) a Ondřej Tesař (Epic PR).

Převoleny byly také etická a smírčí komise a revizní rada asociace. Tu obsazují Vladimír Bystrov (Bison & Rose), Dita Stejskalová (Ogilvy Public Relations), Pavel Novák (AMI Communications), Marek Pražák (Svengali) a Pavlína Rieselová (Ewing). Složení revizní rady zůstává na další dva roky neměnné, členy jsou i nadále Jaroslav Duroň (PR.Konektor), Martin Frýdl (AC&C Public Relations) a Jan Kučmáš (AMI Communications).

APRA momentálně zahrnuje 24 členů z řad agentur a 15 přidružených členů. Primárním cílem asociace zůstává kultivace oboru PR, prosazování nejlepší praxe a vytváření platforem k profesní diskusi a vzdělávání.

„APRA vstupuje do letošního roku v historicky nejsilnější sestavě s téměř čtyřiceti členy z řad agentur i firem,“ uvedl nový předseda APRA Maršík, který ve vedení asociace nahrazuje Patrika Schobera po dvou dvouletých funkčních obdobích. „Společně s kolegy ve výkonné radě jsme dokázali asociaci finančně stabilizovat a rekordně rozšířit její členskou základnu,“ doplnil Schober. „Nová výkonná rada bude dále rozvíjet klíčové projekty, jako je Lemur, PRCA nebo PR Summit. V posledních dvou letech jsme se výrazněji zapojovali do veřejných diskusí a témat, které formují naše odvětví, a v tom budeme také pokračovat. Dále chceme posílit naše vzdělávací projekty, nově chystáme onlinový kurz pro nové PR profesionály, a jako sektor potřebujeme zůstat atraktivní nejen pro mladé talenty, což je také jedním z našich cílů,“ uvedl Maršík.